Menu

Item gefilterd op datum: december 2012

Marktpenetratie

Groeirichting uit Ansoff-model, waarbij getracht wordt groei te realiseren via de combinatie van bestaande markten en bestaande producten.

Lees meer...

Marktontwikkeling

Groeirichting uit Ansoff-model, waarbij getracht wordt groei te realiseren via de combinatie van nieuwe markten en bestaande producten.

Lees meer...

Marktgericht

Dit is haar marketingfunctie én haar klanten serieus nemen en met haar keuzes er naar streeft om (deels) te anticiperen op externe ontwikkelingen.

Lees meer...

Marktconform

Prestaties en waarden op bepaalde dimensies van haar aanbod zijn vergelijkbaar met de gemiddelden in de markt of die van de belangrijkste concurrenten.

Treacy en Wiersema noemen dit ‘drempelwaarde’.

Lees meer...

Marktafbakening

Begrenzing van de markt waarin een organisatie opereert, passend binnen de missie en de visie, weergegeven met behulp van een Abell-schema.

Lees meer...

Markt

Plek waar vraag en aanbod elkaar ontmoeten. Dit hoeft niet per definitie een fysieke ontmoeting te zijn.

Lees meer...

Marketingstrategie

Keuzes voor doelgroepen, aanbod, kanalen, middelen, activiteiten en doelstellingen op strategisch niveau, nadere uitwerking van de positionering op strategisch

Lees meer...
Abonneren op deze RSS feed

Advies nodig?

Vraag dan nu een gratis en vrijblijvende scan aan voor uw website.
Wij voeren een uitgebreide scan en stellen een SEO-rapport op met aanbevelingen
voor het verbeteren van de vindbaarheid en de conversie van uw website.

Scan aanvragen