Motivatie
- Gepubliceerd in Marketing
Motivatie zet aan tot gedrag om zo te komen van een ongewenste naar een gewenste situatie.
Motivatie zet aan tot gedrag om zo te komen van een ongewenste naar een gewenste situatie.
Verwacht moment van effect van een externe ontwikkeling of een intern onderdeel op de realisatie van
Mate waarin een andere organisatie een resource kan kopen en binnen welke periode dat kan.
Formulering van de bestaansreden en de identiteit van de organisatie, bestaat uit drie bestanddelen: de afbakening van de activiteiten (intern) en de markt
Betreft de M van het DAKMAD-model en refereert naar de benodigde middelen (budget), zowel op strategisch, tactisch als operationeel niveau
Consumentengedrag model waar de relatie tussen eigenschappen van aanbod en de benefits en waarden die de klant er aan ontleend, wordt gelegd.
Concreet product waar een merk op staat, combinatie van product en merk.
Naam, woord, symbool, teken of combinatie hiervan om producten/diensten te onderscheiden van die van de
Mechanisme dat mensen in staat stelt om prikkels te selecteren en te interpreteren.
Drager van gegevens/informatie, wordt hier gezien als onderdeel van het meer bredere begrip kanaal.