Dienst of product
- Gepubliceerd in Marketing
Onderdeel van de eerste A van het DAKMAD-model, het
Onderdeel van de eerste A van het DAKMAD-model, het
Factoren die bepalend zijn voor de intensiteit, onderhandelingsmacht of bedreiging van de kracht in
Onderdeel van de macro-omgeving. Factoren die gerelateerd zijn aan de bevolking in een bepaald
Mechanisme waarbij mensen en bedrijven leren op welke signalen ze wel of niet moeten reageren en hoe ze
Doelgroepen, Aanbod, Kanalen, Middelen, Activiteiten en Doelstellingen, model voor marketingbeslissingen op strategisch, tactisch en operationeel niveau.
Waarde die een afnemer heeft voor een organisatie: de verwachte contante waarde van alle toekomstige omzetten minus de te maken kosten hiervan van een
Zie customer lifetime value, de waarde van een klant voor een organisatie.
Vlottende activa/kort vreemd vermogen. Mate waarin een organisatie op korte termijn aan haar schulden kan
Verzameling gemeenschappelijke waarden, normen en de manier van het uitvoeren van activiteiten van een
Onderdeel van het vier-acties kader model wat hoort bij de blauwe oceaan strategie: welke factoren die de markt nooit heeft geboden gaan we creëren?