Menu

Item gefilterd op datum: december 2012

Positioneringsmatrix

Matrix met twee assen waardoor positioneringen aan de hand van twee eigenschappen visueel kunnen worden weergeven, ook wel merkenruimte genoemd.

Lees meer...

Positionering

Positie in de brein van de mogelijke afnemers, gerelateerd aan de positie van andere organisaties en/of merkartikelen, wat zou moeten leiden tot onderscheid

Lees meer...

PMC

Product Markt Combinatie, producten die proberen in te spelen op de afnemersbehoeften van de verschillende

Lees meer...

PLC-model

Productlevenscyclus, model dat het verloop van de afzet van een product of productgroep in de loop van de tijd

Lees meer...

Plannen

Activiteit op strategisch, tactisch en operationeel niveau, die dient ter voorbereiding van de uitvoerende

Lees meer...

Perceptie

Het beeld dat de klant heeft van het aanbod wat niet persé een objectieve en feitelijke weergave is.

Lees meer...

Output

Onderdeel van het input -> throughput -> output model en betreft de resultaten die voortvloeien uit de

Lees meer...
Abonneren op deze RSS feed

Advies nodig?

Vraag dan nu een gratis en vrijblijvende scan aan voor uw website.
Wij voeren een uitgebreide scan en stellen een SEO-rapport op met aanbevelingen
voor het verbeteren van de vindbaarheid en de conversie van uw website.

Scan aanvragen