Investeringen
- Gepubliceerd in Marketing
Uitgaven voor duurzame productiemiddelen die langer meegaan dan de periode waarin de uitgave is gedaan.
Uitgaven voor duurzame productiemiddelen die langer meegaan dan de periode waarin de uitgave is gedaan.
Tegenovergestelde van rationele benadering, op basis van niet-rationele argumenten komen tot besluitvorming.
Onderdeel van de elektronische kanalen en de laatste jaren gezien als belangrijk kanaal in die groep (ook wel
Dat deel van de omgeving dat binnen de organisatie hoort en waarover de organisatie wel beslissingsbevoegdheid heeft (in tegenstelling tot de
Beschrijven en analyseren van de interne omgeving, resulterend in sterktes en zwaktes.
Afstemming tussen de verschillende functionele gebieden in een organisatie ter ondersteuning van de realisatie van de organisatiedoelstellingen.
Verbinding (relatie) tussen de marketingfunctie en de andere functies (zie ook verbindingen).
Toevoegen van activiteiten, al dan niet binnen dezelfde distributiekolom, door een bedrijf.
Onderdeel van de externe ruimte, betreft de hoeveelheid die een klant per keer in aantallen of geld aanschaft.
Strategisch uitgangspunt waarbij de interne sterktes (resources, competenties) het startpunt vormen. Zie ook