Keuzecriteria
- Gepubliceerd in Marketing
Aspecten die worden gebruikt om verschillende mogelijke oplossingen te toetsen en die leidt tot de
Aspecten die worden gebruikt om verschillende mogelijke oplossingen te toetsen en die leidt tot de
Combinaties van vaardigheden, technologieën en kennis in een organisatie om waarde te leveren voor een afnemer. Moeten voldoen aan drie eisen.
Mogelijke invulling van de marketingfunctie voor de toekomst: verzamelen, analyseren, coördineren en distribueren van interne- en externe informatiestromen.
Mogelijke invulling van de marketingfunctie voor de toekomst: stroomlijnen van processen over verschillende
Externe ontwikkeling die, indien deze benut zou worden, de realisatie van de doelen van de organisatie
Betreft de K van het DAKMAD-model, zowel op strategisch, tactisch als operationeel niveau, nodig voor uitvoering van marketingactiviteiten door en met klanten.
‘Iets’ wat tijd en/of afstand tussen leverancier en afnemer
Positie van een organisatie/merk in één of meerdere
Jaarkalender van alle marketingcampagnes en -events, met een begin- en einddatum per campagne en event.
In een proces van opeenvolgende fasen niet alleen naar de volgende fase gaan maar ook een fase teruggaan.