Duurzaam concurrentievoordeel
- Gepubliceerd in Marketing
Het op één of meerdere onderdelen in de perceptie van de klant houdbaar beter doen dan de concurrent(en).
Het op één of meerdere onderdelen in de perceptie van de klant houdbaar beter doen dan de concurrent(en).
Onderdeel van de externe ruimte, betreft de tijd die iemand klant is bij een organisatie.
Schema met verschillende kengetallen die uiteindelijk de BRTV bepalen.
Model bestaand uit demografische, economische, sociaal-culturele, technologische, ecologische, politieke en juridische factoren, waarmee we externe factoren van de macro-omgeving beschrijven en analyseren.
Methode om een organisatiestrategie weer te geven met behulp van drie stappen: basis, richting en wijze van de
Iets wat leidt tot een doorbreken van een verstarring die het veranderproces naar een volgende heersende orde
Concretisering van de gewenste situatie, visie, ambitie en doelen van een organisatie, onderdeel van een marketingplan en tweede D van DAKMAD-model.
Groep afnemers waarop een organisatie haar marketingactiviteiten bewust richt (ook wel segment
Groep afnemers waarop een organisatie haar marketingactiviteiten bewust richt (ook wel segment
Decision Making Unit, de verschillende personen die betrokken zijn bij het inkoopproces en hun rollen en hun bevoegdheden in de verschillende fasen van het proces.