Menu

Remarketing


Nog niet overtuigd?

Maak vrijblijvend een afspraak
met één van onze specialisten,
vraag een offerte aan of stel
uw vraag via de chat.





Ook interessant

Vraagt u zich af hoe het komt dat u bepaalde banners op meerdere websites tegenkomt? Dat is omdat die adverteerder aan remarketing doet.

Wanneer iemand op uw website naar een bepaalde broek keek, bijvoorbeeld, maar deze niet aankocht, kan u hem misschien later toch nog overtuigen door desbetreffende broek in advertenties te laten verschijnen op andere websites. U kan de persoon er zo weer aan herinneren dat hij die dag toch wel twijfelde aan de aankoop van de broek.

Hoe gaan wij te werk?

Remarketing is dus voor zij die nog twijfelden om tot conversie over te gaan. Via Google AdWords verschijnen deze advertenties op website die behoren tot het Google Display Network. Bronso zorgt ervoor dat bepaalde pagina’s van een tag worden voorzien en dan gekoppeld worden aan bepaalde categorieën. U kan, bijvoorbeeld, de tag ‘tablet’ binden aan alle pagina’s waarop u tablets verkoopt. Bezoekers op die pagina’s zullen tijdens het verder surfen nog herinnerd worden aan producten op die pagina’s.

Remarketing naar wie?

U bepaalt helemaal zelf wie uw advertenties te zien krijgt. Wil u de bezoekers van een bepaalde pagina herinneren aan een bepaalde zomeractie? Of wil u potentiële klanten herinneren aan wat nog in hun winkelmandje op hen ligt te wachten? U kan zelfs advertenties tonen van een product dat perfect past bij het laatst aangekocht item uit uw winkel.

Meer informatie over remarketing?

Stel uw vraag via het informatieformulier of maak gelijk een afspraak voor een vrijblijvend adviesgesprek. Wij zijn u graag van dienst.

Advies nodig?

Vraag dan nu een gratis en vrijblijvende scan aan voor uw website.
Wij voeren een uitgebreide scan en stellen een SEO-rapport op met aanbevelingen
voor het verbeteren van de vindbaarheid en de conversie van uw website.

Scan aanvragen