Throughput
- Gepubliceerd in Marketing
Onderdeel van het input -> throughput -> output model en betreft de keuzes en activiteiten die voortvloeien uit de input en moeten leiden tot de output.
Onderdeel van het input -> throughput -> output model en betreft de keuzes en activiteiten die voortvloeien uit de input en moeten leiden tot de output.
Onderdeel van de drieluik van Johnson en Scholes, betreft de richting van de strategie waarin een organisatie opteert voor negatieve groei (stoppen en
Op basis van de evaluatie verbeterpunten terugkoppelen naar de planning en/of uitvoering van
Onderdeel van de macro-omgeving. Factoren die gerelateerd zijn aan ontwikkelingen in de techniek in de
Doel van een marketingplan: door het samen te schrijven kan het teambuilding ondersteunen.
Een marketingplan met behulp van het DAKMAD-model, voor een periode van één jaar.
Onderdeel van 7S-model van McKinsey, refereert aan de wijze van werken: procedures, regels, manier van beslissen, communicatiestructuren en aansturing van
Elkaar versterkend effect van twee of meer op zich zelf staande grootheden op het geheel: '1+1=3 effect'.
Zichtbare afwijkingen. Vormen een signaal dat activiteiten niet plaatsvinden conform de gemaakte afspraken of dat die niet het gewenste resultaat
Schakel tussen analyses en keuzes, bestaat uit: de confrontatiematrix, de (strategische) issues en de