Menu

Item gefilterd op datum: december 2012

Marketingmix

De serie van beheersbare, tactische instrumenten die het bedrijf combineert om de gewenste reactie op doelmarkten te bereiken. Het bestaat uit alles wat het bedrijf kan doen om de vraag naar zijn product te bereiken.

Lees meer...

Focus

De laagste prijs aanbieden + een uniek product aanbieden voor een speciaal deel van de markt.

Lees meer...

Ansoff-matrix

Instrument om groeikansen te bepalen van een onderneming en dat is de manier waarop bedrijven verschillende groeistrategieën kan implementeren.

Lees meer...

BCG-methode

Methode van portfolioplanning waarbij SBU’s beoordeeld worden op:

  • Groei in hun markt
  • Relatief marktaandeel
Lees meer...
Abonneren op deze RSS feed

Advies nodig?

Vraag dan nu een gratis en vrijblijvende scan aan voor uw website.
Wij voeren een uitgebreide scan en stellen een SEO-rapport op met aanbevelingen
voor het verbeteren van de vindbaarheid en de conversie van uw website.

Scan aanvragen