Print deze pagina Waarom sponsoren?
-
- Gepubliceerd in Marketing
- Lees 589 keer
- Ondersteuning van producten en diensten
- Puur om het merk sterk te maken, om extra waarde te geven aan het merk als bedrijf
- Je wint aan bekendheid
- Vestigt product in de hoofden van stakeholders
- Mediabelangstelling
- Veel exposure veel bekendheid
- Vb.: muur met logo’s bij interview op event
- Versterken van identiteit (merk of bedrijf)
- Vooral een rol bij huisstijl en communicatie theoretische achtergrond
- Goodwill
- Positieve sfeer wordt gecreëerd
- Onderdeel van een geïntegreerde campagne
- Ipv adverteren (vb. reclameverboden omzeilen)
- Stakeholders op een andere manier bewerken meer effect op LT
- Onderscheiden van de concurrentie
- Specifieke sponsordoelen kiezen en iets aanbieden wat concurrenten niet kunnen
- Eigentijds communicatie-instrument: actieve manier van communiceren
- Je komt het op alle manieren tegen en kan het ten alle tijden blijven verder gebruiken
- PR-activiteiten grote brok communicatie innemen
Copyright © 2017. All rights reserved.