Print deze pagina Toekomst
-
- Gepubliceerd in Marketing
- Lees 803 keer
- Oude economie zal aanpassingen ondergaan door concurrentie van nieuwe, virtuele wereld
- M-commerce
- Mobiele telefonie
- Europa = voorloper
- Applicaties op smartphones
- Persoonlijke conciërges
- Verbinding internet / prijs abonnement
- Nieuwe mogelijkheden (vb.: parkeerticket betalen via sms)
- U-commerce
- Type van handel waar een commerciële transactie veilig kan worden uitgevoerd
- Geïntegreerde aanpak
- Combinatie van fysieke en digitale
- Fusie van e-commerce, m-commerce, t-commerce en bricks and mortar
- 4 fundamentele dimensies
- Alomtegenwoordigheid ubiquity: gebruikers hebben vanaf elke plek en op elk moment toegang tot de netwerken
- Uniciteit uniqueness: stelt gebruikers in staat om een unieke identificatie aan te meten
- Universaliteit universality: apparaten zijn universeel inzetbaar en multifunctioneel
- Harmonie / eenstemmigheid unison: geïntegreerde gegevens over meerdere applicaties zodat gebruikers een consistente kijk hebben op informatie
- E-commerce in KMO’s
- Veel KMO’s in België laten kansen liggen veel bedrijven hebben nog geen eigen website
- Veel KMO’s worden aangeprezen door buitenlandse bedrijven
- Social shopping
- Aangename ervaring
- Marketingstrategieën
- Persoonlijke data
Copyright © 2017. All rights reserved.