Menu

Marketingmogelijkheden

- Specifieke producten: - Bv. rekening houden met de allochtonen die gn varkensvlees mogen. OF iedere leeftijd heeft zijn producten.

- Promotievormen: taal aanpassen – Bv. Oudere mensen (formeler), jongeren (sms-taal)

- Distributievormen: speciale winkels.

Hoofdstuk 10: Kinderen en reclame

EXTRA AANVULLING: FILMPJE: Ook getest op mensen

Experiment met de beker bij 9-jarige kinderen.

- Oude spot: kindje is even oud als hun en kiest de rode beker  43% kiest ook voor de beker

- Nieuwe spot: oudere jongen (rolmodel, kinderen kijken er naar op), felle kleuren gebruikt, fijn deuntje  59% kiest ook voor de beker

Zeurfactor = blijven zeuren tot ze iets krijgen

Relevante artikels

Advies nodig?

Vraag dan nu een gratis en vrijblijvende scan aan voor uw website.
Wij voeren een uitgebreide scan en stellen een SEO-rapport op met aanbevelingen
voor het verbeteren van de vindbaarheid en de conversie van uw website.

Scan aanvragen