Hoe kan ik voorbij het personeel bij de receptie en mijn bezorgdheid te kennen geven aan mijn dokter?
- Gepubliceerd in Gezondheid
- Lees 825 keer
Niet alleen heb je de frustraties van omgaan met uw chronische ziekte, heb je ook te maken met de receptie personeel op het kantoor van uw arts. Om een of andere onbekende reden, veel van deze mensen zijn vergeten hoe glimlach. Erger nog, ze hebben zichzelf aangesteld als beschermers van de arts. Als uw arts heeft prachtig personeel, kunt u dit gedeelte overslaan. Maar vroeg of laat zullen tegenkomen de poortwachters. Het is een goed idee om voorbereid.
Het beste wat je kunt doen is aangenaam en zeer menselijk met de Poortwachter. Hoewel je misschien worden benadrukt bij hoeft te worden op het kantoor van de dokter, de Poortwachter ziet gestresste mensen dag in dag uit en is enigszins immuun voor uw nood. Glimlach, gedag zeggen, en iets aardigs zeggen. U bouwt het fundament van een relatie die je nodig hebt op de weg. Gebruik haar naam. Haar bedanken. Betaal haar een compliment. Je wil dat ze je liefdevol herinneren wanneer je wanhopig bellen om een afspraak te maken of moet de arts om u terug te bellen.
Wanneer u belt, identificeer je met naam en vermelden dat u een patiënt van de arts zo-en-zo. Staat uw aanvraag duidelijk en bondig. Vraag de persoon die het bericht om het terug te herhalen om u. Veel informatie kan in de vertaling verloren gaan! Als je kunt, fax uw verzoek aan de arts. Follow-up een tijdje later met een oproep met de vraag of de fax is ontvangen, en te instrueren die persoon te geven aan de arts. Deze techniek werkt zeer goed. Als u niet binnen 24 uur terug te horen, herhaal het proces.
Als je een echte noodsituatie, zeg dat dan aan de voorkant. Indien nodig, bel 911 of ga naar de eerste hulp. Als uw medische behoefte is vrij ernstig, maar niet kritiek, kun je de techniek van het laatste redmiddel-de na de kantooruren bellen gebruiken. Let op: Gebruik deze alleen in extreme omstandigheden of iedereen, met inbegrip van de arts, wordt boos op je. Heeft de jongen die wolf riep niet. Als u belt na uren, krijg je het antwoordapparaat. Zij zullen dan contact op met uw arts die zal beslissen hoe te reageren. Respecteer de tijd van de arts. Respecteer de Gatekeeper's job. Maar zorg ervoor dat je de medische zorg die u nodig hebt.