Areas of excellence
- Gepubliceerd in Marketing
Onderdeel van de A van Aanbod van het DAKMADmodel op strategisch marketingniveau. Geeft aan waarin een organisatie zich wenst te onderscheiden.
Onderdeel van de A van Aanbod van het DAKMADmodel op strategisch marketingniveau. Geeft aan waarin een organisatie zich wenst te onderscheiden.
Model voor het bepalen van de positieve groeirichting, onderdeel van de tweede stap van het drieluik van
Mate van detail waarmee de assen van een Abellschema worden ingevuld (aggregatieniveau)
De stap tussen waardevrij beschrijven en het trekken van conclusies in de vom van S, Z, K en B.
Onderdeel van het vier-acties kader model wat hoort bij de blauwe oceaan strategie: welke factoren ga je
Onderdeel van de derde stap van het drieluik van Johnson en Scholes.
Het structureel afstoten van activiteiten, als tegenovergestelde van integratie.
Mogelijkheden van organisaties om te voorzien in de behoeften van de afnemers.
Groepen afnemers, segmenten of doelgroepen die worden onderscheiden, zie ook doelgroep.
Behoeften van afnemers waarin getracht wordt te
Model dat groepen afnemers op basis van adoptiesnelheid (het moment van aankoop) weergeeft.Basisconfiguratie van Minztberg, vaak jonge organisaties gericht op innovaties.